FANDOM

Ta strona dotyczy zespołu muzycznego. Zobacz też inne strony o tym tytule.
Zespół SD 2

Star Darlings – zespół instrumentalny założony przez Leonę.

Opis Edytuj

Leona wpadła na pomysł założenia zespołu. Kiedy zorganizowała przesłuchanie, zjawiło się mnóstwo studentek chcących spróbować swoje siły. Wiele z nich uważało się za gwiazdy, ale nie miały odpowiedniej iskry. Kiedy wyniki zostały opublikowane, dziewczyny, które stworzyły zespół, były w siódmym niebie. Vega została wybrana, ponieważ jest wirtuozem gry gitarze basowej. Sage została wybrana jako gitarzystka. Scarlet weszła do składu, ponieważ udowodniła, że jest jak dotąd najlepszą perkusistką. A lata, które Libby spędziła na lekcjach gry na fortepianie, uczyniły ją kapitalną w grze na keytarze. Oczywiście Leona była wokalistką[1]!

Dziewczyny ćwiczą tak często, jak tylko mogą i uwielbiają występować razem. Ich specjalny gatunek sparkle-rocka zyskuje wielu fanów[1]!

Historia Edytuj

Po jednym z zajęć specjalnych Star Darlings Leona oznajmiła, że chce założyć zespół złożony z SD i zaprosiła je na przesłuchania[2]. Chciała utrzymać je w tajemnicy, jednak ktoś rozesłał holoulotkę informującą o przesłuchaniu do wszystkich poza tajną grupą[3]. Ze względu na fakt, że każde takie wydarzenie w Gwiezdnej Akademii musi być nadzorowane przez nauczyciela, zjawiła się także profesor Letycja Langtree z arbitrem. Przez to nawet Leona musiała wziąć udział w przesłuchaniach[4]. Przyniesione urządzenie nagrało wszystkie występy i wybrało najlepszy skład, a także nazwę zespołu: Star Darlings. Ostatecznie nazwa została, choć Leona powiedziała, ze wolałaby jakąś bardziej z pazurem – na przykład Leona i Leonitki (ang. Leona and Luminaries)[5].

Skład Edytuj

Zespół SD

Piosenki Edytuj

Zespół SD - Wish Now

Z teledysku do Czego pragniesz?

Tylko z książek
  • Serce błyskolwa (ang. Heart of a Glion)[6]
  • Zamaskowana gwiazda (ang. Star in Disguise)[7]
  • Together[8]
  • Star-Crossed[8]
  • Wish Upon a Star[8]
  • When We Shine[9]

Przypisy