FANDOM

Ophelia – bohaterka serii Star Darlings. Pierwszoroczna uczennica Gwiezdnej Akademii.

Wygląd Edytuj

Ophelia to dziewczyna z plejadą piegów w kształcie gwiazd, oczami w kolorze ochry i pomarańczowożółtymi kucykami (różowopomarańczowymi w serialu) zakręconymi jak sprężynki[1]. Jej wygląd fizyczny został częściowo ukazany w 6 rozdziale Cassie rozwija skrzydła.

Jej talizman życzeń to szeroka metalowa bransoleta zdobiona klejnotami w kształcie żółtych gwiazd.

Historia Edytuj

Po raz pierwszy pojawiła się w książce Leona i pechowa misja, podczas której została przedstawiona jako „nowa i prawdziwa” Star Darling, w zastępstwie za Scarlet. Jej współlokatorką przez pewien czas była Leona.

W Cassie rozwija skrzydła Ophelia wyjawia, że nie jest pewna, skąd pochodzi, bo jest sierotą i wychowała się w sierocińcu, co jednakże okazało się nieprawdą. Sprawiała wrażenie miłej, cichej i nieśmiałej. Ophelia została opisana jako "całkowicie niezorientowana" i "beznadziejnie nieprzygotowana" do jej misji. Scarlet uważa ją za pospolitą i łatwą do zgubienia w tłumie.

Ophelia została wybrana na misję życzeniową do Świata Życzeń w książce Scarlet odkrywa prawdziwą siłę, ale nie zdołała nawet znaleźć swojego autora życzenia. Scarlet pomogła jej odnaleźć jej życzeniowca – Arden, i razem darowały jej życzenie, aby przestać bać się motyli. Później zostało ujawnione, że jej dane i dane Scarlet zostały zamienione, i że wcale nie jest Star Darling, co Ophelia przyjęła z ulgą.

Przypisy