FANDOM

Leona – główna bohaterka serii Star Darlings. Trzecioroczna studentka Gwiezdnej Akademii i jedna z dwunastu Star Darlings. Jest wokalistką w zespole Star Darlings.

Historia Edytuj

Leona ma wszystko, czego potrzeba, aby stać się najlepsza w darowaniu życzeń. Ale odkąd była małą iskierką, tak naprawdę chciała być olśniewającą gwiazdą muzyki pop[2]!

Wyjazd do Gwiezdnej Akademii był sposobem na wyrwanie się od rutynowej egzystencji w spokojnym miasteczku Smykałkowo. Jej rodzina uważa, że ​​to wspaniałe, że Leona ma ambicje, ale nie rozumieją tego całego „muszę być w świetle reflektorów”. Zamiast tego jej rodzice chcą, aby pracowała jako księgowa w zakładzie szewskim taty. Jednak Leona ma głowę w gwiazdach i nie ma sposobu, żeby sprowadzić ją na ziemię[2].

Leona full

Leona nie tylko wyróżnia się w tłumie – jej super blask może pochłonąć tłumy! Ale mimo całej swojej lśniącej pewności siebie, Leona czasami zapomina, że nie zawsze chodzi o nią. Pomimo tego, że uwielbia kiedy ktoś koncentruje się na niej, musi pamiętać, że jest częścią zespołu i musi z nim współpracować[2].

Leona ma dwóch starszych braci. Jednym z nich jest Feliks, który ostatnio został awansowany na stanowisko asystenta menadżera sklepu ojca, a drugim Garfield, który twierdzi, że ma dziewczynę (Leona uwierzy, kiedy ją zobaczy). Ma też dwie młodsze siostry o imieniu Duchess i Francesca. Według listu, który napisała do rodziców, Cassie przypomina jej Duchess, ponieważ „[Cassie] ma takie same gęste czarne rzęsy i jasnoróżowe oczy”. Leona również stwierdza, że ​​Cassie jest jak „laleczka, którą chce się przytulić”[3].

Jej współlokatorką od początku jest Scarlet. Jednakże po powrocie Libby z udanej misji Lady Stella powiedziała, że zaszła pomyłka i Scarlet nie może być Star Darling, więc dziewczyna się wyprowadziła[4]. Zastąpiła ją wtedy Ophelia. Wraz z wydarzeniami z Cassie rozwija skrzydła Scarlet wraca. Jej autorem życzenia jest Lily Fisher.

Lustrzana mantra Edytuj

Lustrzana mantra: „Jesteś gwiazdą. Rozjaśniaj świat.”[5]

Moce Edytuj

Specjalną mocą Leony jest supersłuch[6][7][8].

Misja życzeniowa Edytuj

Osobny artykuł: Misja życzeniowa Leony

Pokój Leony Edytuj

Przestrzeń Leony jest olśniewająca. Złote kolory migoczą i świecą prawie tak samo jak ona sama! Gwiezdna zasłona łóżka w i kula światłą bez przerwy ją rozświetlają. Ma tu też swoją scenę – miniaturową złotą platformę w kształcie gwiazdy, która unosi się z podłogi, gdy chce ćwiczyć lub występować dla swoich przyjaciółek. Holościana Leony ma wbudowany najwyższej jakości system dźwiękowy i różne ustawienia holograficznej widowni. Może przełączać ją między małą publicznością w kawiarni, uczniami kibicującymi w muszli koncertowej i niezliczonym tłumem przed stadionem[9]!

Pokój Leony2
Pokój Leony

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię pochodzi od łacińskiego „Leo”, które oznacza „Lew”. Jest to związane z tym, że jej znakiem zodiaku jest właśnie Lew.
  • Jest główną bohaterką książki Leona i pechowa misja.
  • Leona nie znosi zimna. Uwielbia leżeć na słońcu w Czasie Świateł[2].
  • Zaprzyjaźniła się z Cassie, mimo że pozornie są swoimi przeciwieństwami.

Galeria Edytuj

Artykuł posiada powiązaną galerię tutaj.

Przypisy

  1. Termin ten został przetłumaczony przez fanów, dlatego nie jest to wersja oficjalna.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 A Wisher's Guide to Starland, Section 1 – Leona.
  3. Leona i pechowa misja, str 20–21.
  4. Libby i wybory w szkole, str. 359.
  5. W książce Cassie rozwija skrzydła przetłumaczono ją jako „Jesteś gwiazdą. Rozświetlaj świat.”
  6. Wish Cards and Book
  7. Disney Star Darlings – Franchise Development Toolkit
  8. Stealing Starlight, rozdział 12.
  9. A Wisher's Guide to Starland, Section 5 – Leona's Room.