FANDOM

Leebeau – poboczny bohater książek z serii Star Darlings. Student Szkoły Gwiazd.

Jest mniej więcej w wieku Astry, ma włosy w kolorze indygo i jasnobrązową skórę[1]. Spotkał Piper i Astrę podczas wspólnej podróże gwiazdobusem, kiedy te wybrały się z misją mającą na celu znalezienie Ophelii. On sam wybierał się wtedy do Centrum Abramowicza, żeby obejrzeć interaktywną holowystawę dotyczącą kinetyzmu energii życzeń[2]. Jest wielkim fanem piłki gwiezdnej, a także Astry[3].

Pomógł dziewczynom zdążyć wrócić do Gwiezdnej Akademii na decyzję kuli życzeń, a w zamian poprosił Astrę, by podczas swojego kolejnego meczu do niego pomachała[4]. Od tamtej pory dziewczyna obserwowała go na trybunach przy każdej swojej grze[5].

Ciekawostki Edytuj

Jego wygląd w książkach został opisany w bardzo różny sposób. W książce Astra. Zawikłana misja miał włosy w kolorze indygo i jasnobrązową skórę[1], ale jego wygląd w książce Gemma and the Ultimate Standoff bardzo się różnił: został opisany jako chłopak z burzą blond włosów i o ciemnej skórze[6].

Przypisy