FANDOM

Indirra (zd. Indirra Solara)[1] – poboczna bohaterka serii Star Darlings. Jest żoną Leonarda oraz matką Sage, Archera i Helio. Jest najlepszym naukowcem energii w Gwiezdnej Krainie[2].

Historia Edytuj

Jest absolwentką Gwiezdnej Akademii, uczyła się tam w tym samym czasie co Lady Stella i Cora – jest ich rówieśniczką. Tak samo jak Stella należała do Klubu Życzeniologii[3]. Podczas nauki w Akademii zdobyła trzecie miejsce w konkursie życzeniowo-naukowym[4][1].

Jakiś czas później została jednym z wiodących naukowców Gwiezdnej Krainy i poznała swojego męża Leonarda. W końcu urodziła Sage, Archera i Helio. Jest bardzo zajętą i dociekliwą osobą. Często wyjeżdżała w podróże służbowe, podczas których gromadziła materiały do badań lub prowadziła wykłady. Specjalizuje się w międzygwiezdnej pozytywnej energii życzeń[5].

Kiedy Lady Stella stwierdziła, że kryzys energetyczny się pogarsza, zwróciła się o radę i pomoc do Indirry. Star Darlings odkryły to po udanej misji Clover[6].

Wygląd Edytuj

Według Gemmy Indirra była piękną, starszą i wyższą wersją Sage o tych samych dużych fioletowych oczach, spiczastym podbródku i lawendowych włosach[7].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Good Wish Gone Bad, Part One: A Friend’s Betrayal, 12.
  2. Sage i podróż do Świata Życzeń, str. 15.
  3. Good Wish Gone Bad, Part One: A Friend’s Betrayal, 4
  4. Termin ten został przetłumaczony przez fanów, dlatego nie jest to wersja oficjalna.
  5. Sage i podróż do Świata Życzeń, str 25.
  6. Clover's Parent Fix, epilog.
  7. Gemma and the Ultimate Standoff, rozdział 1.