FANDOM

Star Darlings – dwanaście wybranek z Gwiezdnego Ludu.

Opis Edytuj

Według pradawnej przepowiedni dziewczęta te obdarzone zostały specjalną mocą, aby spełnić dwanaście tajemniczych życzeń. Kiedy to zrobią, uwolnią pozytywną energię tak potężną, że w Gwiezdnej Krainie zapanuje pokój i harmonia.

Lady Stella postanowiła odszukać dziewczęta najbardziej pasujące do opisu i wysłać je na misje życzeniowe, aby mogły spełnić życzenia młodych Życzeniowców. Dziewczęta o których mowa to: Sage, Libby, Leona, Vega, Scarlet, Cassie, Piper, Astra, Tessa, Adora, Clover oraz Gemma.

Historia Edytuj

Sage i podróż do Świata Życzeń Edytuj

Podczas rozpoczęcia roku, po apelu powitalnym nowych studentek wygłoszonym przez Lady Stellę, dyrektorka poinformowała, że każda z uczennic otrzyma wiadomość na swój gwiazder mówiącą gdzie ma się udać. Dwanaście dziewcząt otrzymało wiadomość „SD” i prośbę o stawienie się w gabinecie pani dyrektor[1].

Star Charmed - The Star Darlings

Na miejscu Lady Stella powiedziała, że od dawna wiadomo, że najwięcej pozytywnej energii generują życzenia młodych Życzeniowców. Według jej teorii, jeśli młoda mieszkanka Gwiezdnej Krainy daruje życzenie młodemu Życzeniowcy, to ta wyjątkowa kombinacja spowoduje wyzwolenie się ogromnej ilości pozytywnej energii. Aby to sprawdzić chciała wysłać je do Świata Życzeń, po raz pierwszy w historii[2]. Zastrzegła jednak, że ich misja musi pozostać tajemnicą, a od pozostałych studentek różnić ich będzie tylko to, że będą uczęszczać na dodatkowe zajęcia – dla innych będą monitorowaną grupą wspólnej nauki[3] (specjalną „grupą naukową”)[4]. Pod koniec spotkania pani dyrektor rozdała wszystkim talizmany życzeń[5]. Po tym przedstawiła im Lady Cordial, która miała informować je o życzeniach gotowych do darowania[6].

Na pierwszych zajęciach specjalnych Lady Stella przedstawiła profesor Margaret Dumarre, która miała nauczyć je wszystkiego, co wiedzieli o systemie edukacji Świata Życzeń[7]. Ponieważ nie był to znany teren, dyrektorka oprosiła Star Darlings o obserwacje z ich misji, które mogły zapisywać jako notatki mentalne w cyberdzienniku[8].

Więcej: Misja życzeniowa Sage.

Libby i wybory w szkole Edytuj

Pewnego wieczoru po misji życzeniowej Sage, po kolacji, dziewczyny zauważyły w swoich pokojach tajemnicze bukiety[9], które (jak się okazało) powodowały kłótnie.

Kolejne zajęcia po misji Sage poprowadziła Eugenia Bright. Podczas nich przedyskutowano, co nie poszło podczas misji, i jak tego uniknąć podczas kolejnych misji[10]. W trakcie specjalnego wykłady zjawiła się Lady Cordial[11]. Astra domyśliła się, że pomyłką Sage była identyfikacja życzenia przed zweryfikowaniem autora życzenia[12]. Profesor wyjaśniła, że spełnienie życzenia nie przyniesie żadnej energii, jeśli nie zostało wypowiedziane przez jej konkretnego autora życzenia, a na dodatek wyczerpało to jej zapasy energii życzeń[13]. Vega dodała, że według statystyk błędna identyfikacja autora życzenia jest jedną z głównych przyczyn porażek połowy misji życzeniowych[14].

Po zajęciach Leona powiedziała, że chce założyć zespół, a na przesłuchania zaprosiła tylko Star Darlings[15]. (więcej tutaj).

Więcej: Misja życzeniowa Libby.

Po udanej misji, zanim Lady Stella mogła sprezentować jej kulę życzeń, dyrektorka otrzymała pilną wiadomość[16]. Star Darlings podsłuchały, że jedna z nich nie jest prawdziwą Star Darling[17]. Po powrocie do gabinetu Lady Stella oświadczyła, że musi przełożyć prezentację na kiedy indziej. Poprosiła Scarlet, by została, ponieważ miała dla niej złe wieści[18].

Leona i pechowa misja Edytuj

Po pierwszej próbie zespołu Star Darlings Sage dostała holowiadomość od Cassie[19], w której napisała, że widziała jak Lady Cordial wchodziła do gabinetu Lady Stelli w towarzystwie jakiejś mieszkanki Gwiezdnej Krainy, i że była pewna, że była to nowa Star Darling[20].

Kiedy wszystkie udały się na miejsce, aby to sprawdzić[21], lady Stella wezwała do siebie też pozostałe i zaprosiła je do środka[22]. Tam przedstawiła im Ophelię, która zastąpiła Scarlet. Jak wyjaśniła Lady Cordial, że pomyłka była skutkiem usterki w programie identyfikacyjnym[23].

Jak później się okazało było to jedną z prób zniweczenia misji dziewcząt.

Ciekawostki Edytuj

Osoby, które znały sekretną misję Star Darlings i ich tożsamość, to: Lady Stella, Lady Cordial, Margaret Dumarre, Dolores Raye, Illumia Wickes, Elara Ursa, Lukrecja Delphinus i Eugenia Bright[24]. Później także Ophelia, Indirra i Vivica.

Galeria Edytuj

Przypisy