FANDOM

Clover – bohaterka serii Star Darlings. Drugoroczna studentka Gwiezdnej Akademii i jedna z dwunastu Star Darlings. Jest menadżerem zespołu Star Darlings.

Historia Edytuj

Clover miała nietypowe dzieciństwo, ponieważ jest ona częścią latających Molensów, jednej z najbardziej znanych grup cyrkowych w całym Gwiezdnym Świecie! Wszyscy jej krewni i bliższa rodzina to akrobaci, żonglerzy, gwiezdni połykacze itp. Jak można sobie wyobrazić, Clover ma wiele unikalnych talentów, takich jak robienie salt w tył, robienie waty cukrowej i gra na gitarze stojąc na galopującym galiopie, ale najlepsze z nich tworzenie najlepszych beatów na swoim mikserze – jest w tym najlepsza[1]!

Clover full

Chociaż Clover potrafi grać na prawie każdym instrumencie, to, co naprawdę kocha, to pisać niebiańskie teksty i didżejowanie, więc jest idealnym dopełnieniem zespołu Star Darlings[1]. Jest również ich menadżerem. Zastąpiła także Scarlet na perkusji[2].

Clover to urodzona artystka, zawsze gdy opowiada żarty, sprawia że ​​ludzie się śmieją. Jednak czasami jest jej trudno wyłączyć wewnętrzną artystkę. Mimo to, zawsze wspiera swoich przyjaciół i pomaga im nadawać na utrzymać lekki nastrój. Życie w internacie jest jednak dużą zmianą dla Clover, ponieważ pochodzi z wiecznie podróżującej rodziny cyrkowej i nigdy nie przebywała w jednym miejscu przez ponad tydzień[1]!

Współlokatorką Clover w Gwiezdnej Akademii jest Astra, a jej autorem życzenia była Ruby Marshall.

Pokój Clover Edytuj

Pokój Clover2
Pokój Clover

Lustrzana mantra Edytuj

Lustrzana mantra: „Nie trać tempa i błyszcz jak gwiazda, którą jesteś!”

Moce Edytuj

Specjalną mocą Clover jest zatrzymanie czasu[3].

CiekawostkiEdytuj

  • Jej imię pochodzi od łacińskiego „Capricorn”, które oznacza „Koziorożec”. Jest to związane z tym, że jej znakiem zodiaku jest właśnie Koziorożec.
  • Jest główną bohaterką książki Clover's Parent Fix.
  • Jest menadżerką zespołu Star Darlings, dla którego także skomponowała piosenki. Potrafi także grać na wielu instrumentach, w tym m.in. na gitarze, perkusji, klawiszach i gammarogu.
  • Jako jedyna spośród wszystkich Star Darlings zakończyła swoją misję życzeniową bez pomocy którejkolwiek z pozostałych dziewczyn[4].

Galeria Edytuj

Artykuł posiada powiązaną galerię tutaj.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 A Wisher's Guide to Starland, Section 1 – Clover.
  2. Leona i pechowa misja, str. 48–49.
  3. Clover's Parent Fix, rozdział 10.
  4. Clover's Parent Fix, epilog.