FANDOM

Astra – bohaterka serii Star Darlings. Drugoroczna studentka Gwiezdnej Akademii i jedna z dwunastu Star Darlings.

Historia Edytuj

Astra sięga gwiazd we wszystkim, co robi. Jest silna i nie do powstrzymania. Dorastając zdobyła galaktykę gwiezdnych trofeów z konkurencji lekkoatletycznych. Opanowała praktycznie każdy sport, od siatkówki energetycznej (ang. energy volley)[1] przez astrobazy (ang. star bases)[1] po piłkę gwiezdną! Uwielbia uprawiać sport nawet w strugach deszczu!
Astra full
W rzeczywistości to szkolna drużyna piłki gwiezdnej sprawiła, że Astra chciała przede wszystkim złożyć podanie do tej szkoły. Teraz jest najbardziej gwiezdnym graczem w szkolnej drużynie piłki gwiezdnej – Grzmiące Błyskolwice[2].

Jednakże przyjazd do Gwiezdnej Akademii, w której każdy chce być najlepszy, przedstawił Astrze nowe wyzwania. Dowiedziała się, że jeśli chce pozostać na szczycie, musi wznieść się nowy skrzący poziom energii w swoim sporcie i nauce[2].

Całe to skupienie na wygrywaniu ma też swoje wady. Astra może być nieco bezczelna i zachowywać się, jakby była centrum wszechświata, a to może odepchnąć przyjaciół z jej orbity[2].

Współlokatorką Astry w Gwiezdnej Akademii jest Clover, a jej autorem życzenia była Emma Prendergast.

Lustrzana mantra Edytuj

Lustrzana mantra: „Dzięki wyzwaniom stajesz się silniejsza. Czas, aby zabłysnąć.”

Moce Edytuj

Specjalną mocą Astry jest teleportacja[3]. W serialu animowanym jej mocą była superszybkość[4].

Misja życzeniowa Edytuj

Osobny artykuł: Misja życzeniowa Astry

Pokój Astry Edytuj

Pokój Astry jest idealny dla sportowca, szczególnie błyskotliwej gwiezdnej piłkarki. Dzięki wbudowanemu kortowi i holosiatce może ćwiczyć strzelanie w każdej chwili. Co więcej, główna ściana w jej pokoju pozwala jej poczuć się jak na pełnowymiarowym boisku do piłki gwiezdnej, a nawet na stadionie do gwiezdnych baz! Znajduje się tu też specjalne miejsce, w którym przechowuje i eksponuje cały swój sprzęt sportowy i wiele imponujących holotrofeów. A kiedy potrzebuje zrelaksować się po meczu, jest tu też okrągła kanapa, na której może się rozciągnąć i naładować[5].

Pokój Astry2
Pokój Astry

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię pochodzi od łacińskiego „Aries”, które oznacza „Baran”. Jest to związane z tym, że jej znakiem zodiaku jest właśnie Baran.
  • Jest główną bohaterką książki Astra. Zawikłana misja.
  • Podoba jej się Leebeau.
  • Astra jest jedyną Star Darling, która nie miała pasemka w oryginalnym kolorze włosów, kiedy udała się do Świata Życzeń. Zamiast tego jej włosy stały się ciemnobrązowe, z czerwonawym odcieniem[6].
  • Rodzina: mama, tata, Asia (młodsza siostra), Ajax (młodszy brat).

GaleriaEdytuj

Artykuł posiada powiązaną galerię tutaj.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Termin ten został przetłumaczony przez fanów, dlatego nie jest to wersja oficjalna.
  2. 2,0 2,1 2,2 A Wisher's Guide to Starland, Section 1 – Astra.
  3. Astra. Zawikłana misja, str. 263.
  4. The Power of Twelve
  5. A Wisher's Guide to Starland, Section 5 – Astra's Room.
  6. Astra. Zawikłana misja, str. 261.