FANDOM

Życzykwiat (ang. Wish Blossom) – kwiat, który rozkwita z kuli życzeń po darowaniu życzenia.

Opis Edytuj

Kiedy darujący życzenia daruje swoje pierwsze życzenie, kula życzeń zakwita w piękny luminescencyjny kwiat. Zdobycie pierwszego życzykwiatu to zaszczyt, który każdy z Gwiezdnego Ludu szanuje i ceni. A ponieważ nie ma dwóch identycznych życzeń, każdy życzykwiat jest wyjątkowy. Te specjalne życzykwiaty ostatecznie stają się srebrne i zmieniają w Srebrzankę, która jest następnie przenoszona do Sali Spełnionych Życzeń jako błyszczący hołd dla mocy życzeń[1].

Życzykwiaty Star Darlings Edytuj

Po tym, jak każda Star Darling spełni swoje pierwsze życzenie, otrzymuje unikalny życzykwiat[1][2].

  • Boheminella (ang. Boheminella) – opalizujący kwiat Sage w kolorze lawendy, którego kielich zwisa z łodygi niczym malutki lampion i emituje miękkim lawendowym blaskiem. Z wnętrza kwiatu opada gwiezdny pył z kaskadą delikatnych gwiazd[3].
  • Różowy cynamonek (ang. Blushbelle) – jaskraworóżowy kwiat Libby z zakręconymi działkami kielicha jest uroczy i delikatny. Kwiat wydobywa z siebie delikatne pocałunki gwiezdnego pyłu, ilekroć ktoś się zbliża. Mają słodko-pikantny zapach[4].
  • Złotoryka[5] (ang. Golden Roar) – podobnie jak Leona ten jasny, błyszczący złoty kwiat nie może zostać przeoczony. Jego intensywne światło rozlewa się jak światło reflektora. Symetryczne warstwy spiczastych płatków tworzą idealną złotą gwiazdę pośrodku.
  • Niebieskula (ang. Bluebubble) – ciemnoniebieska barwa przechodzi w chłodny błękit na precyzyjnych płatkach zwartego, rozświetlonego kwiatu Vegi. Wokół kwiatu krążą jarzące się punkty światła. Jego płatki otwierają się i zamykają z taką regularnością, że można na tej podstawie odmierzać czas[6].
  • Punkóweczka (ang. Punkypow) – ten kwiat jest mroczny i tajemniczy, podobnie jak jego właścicielka, Scarlet. Jego bordowe płatki w kształcie gwiazd całe lśnią[7].
  • Srebrobella (ang. Silverbella) – kwiat Cassie, jest jakby dotknięty blaskiem księżyca. Ma kulisty kształt z drobnymi różowymi i białymi płatkami, rozchodzącymi się promieniście ze środka.
  • Bellasenna (ang. Sleepibelle) – kwiat Piper jest zmierzwiony i pachnący. Jego płatki przypominają wahadło[8]
  • Kwiatozja (ang. Florafierce) – Astrę reprezentuje śmiały i płomienny kwiat.
  • Vertessema[5] (ang. Vertessema) – kwiat Tessy rozświetla okrąg złotych gwiazd.
  • Niebianka[5] (ang. Skywinkle) – niebieski kwiat, który zdobywa Adora, mieni się, jakby był posypany diamentowym pyłem.
  • Żarodenia purpurowa (ang. Purple piphany) – kwiat Clover. Pięć jasnofioletowych pierścieni tworzy wirtualne płatki, które krążą wokół fizycznej struktury kwiatu. Parasol z pluszowych fioletowych liści wyrasta z wielobarwnej łodygi. Potarcie liści wyzwala aromat czarnego pieprzu i jagód.
  • Świergotek (ang. Chatterburst) – tak jak Gemma, jej kwiat przyciąga uwagę. Mają zapach lodów pomarańczowo-waniliowych[9]

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. 1,0 1,1 A Wisher's Guide to Starland, Section 2 – Wish Blossoms.
  2. A Wisher's Guide to Starland, Section 2 – SD Wish Blossoms.
  3. Sage i podróż do Świata Życzeń, str. 189.
  4. Libby i wybory w szkole, str. 201.
  5. 5,0 5,1 5,2 Termin ten został przetłumaczony przez fanów, dlatego nie jest to wersja oficjalna.
  6. Vega i modowa katastrofa, str. 335.
  7. Scarlet odkrywa prawdziwą siłę, str. 165.
  8. Piper. Perfekcyjny sen, str. 187.
  9. Libby i wybory w szkole, str. 202.